Автор: Мар'яна Закусило
Дата: 26/09/14 11:19
 
Лого XSport
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ «Аспера 2011» (телеканал «Ескулап-TV»), ТОВ «ТРК "Нові комунікації"» (телеканал Dobro), ТОВ «Корона санрайс» (телеканал «Вінтаж ТВ») і взяла до відома наявність порушень умов ліцензії ТОВ «Тотвельд» (телеканал Xsport). Відповідні рішення Нацрада ухвалила на засіданні 25 вересня за результатами позапланових перевірок компаній, призначених 4 вересня.
Позапланова перевірка ТОВ «Тотвельд» (Xsport) встановила зменшення обсягу спортивних трансляцій (з 18,5 год до 13 год 15 хв на добу) та реклами, відсутність телеторгівлі та збільшення інформаційних програм (з 1 год 15 хв до 2 год 39 хв на добу), власних програм (з 5 год до 6 год 57 хв на добу) та вітчизняних програм (з 19 год до 21 год 20 хв на добу).
Представників каналу, що належить хокейному клубу «Донбас» Бориса Колеснікова, на засіданні Нацради не було.
Член Нацради Владислав Севрюков звернув увагу на те, що Xsport повідомляє, що надає сигнал «Зеонбуду» у відкритому вигляді, хоча саме Xsport судиться із «Зеонбудом» з вимогою заборонити розкодовувати цифровий ефірний сигнал.
Члени Нацради не змогли з першого разу прийняти рішення щодо результатів перевірки Xsport. Четверо (Севрюков, Шверк, Ільяшенко, Черниш) проголосували за те, щоб узяти наявність порушень до відома, двоє (Артеменко і Герасим'юк) - за оголошення попередження. Катерина Котенко утрималася, пояснивши: «Я вважаю, що за дані порушення не варто оголошувати попередження. Але враховуючи систему складних відносин каналу з Національною радою, зокрема тезу Владислава Севрюкова, я не хочу йти назустріч компанії». Проте оскільки жодне рішення не набрало голосів, Нацрада переголосувала - і пані Котенко приєдналася до більшості.

Джерело: Телекритика 
Теги: телеканал



 
Поки що коментарів немає

 

* Ваш коментар буде доступний для редагування протягом 10 хвилин
Сторінка створена за 0.027 секунди